søndag 13. desember 2009

Fotoshoot

I går så vi endelig bittelitt til solen i Oslo, og da vi henger fryktelig etter med årets julekort produksjon ble naturligvis lille w dresset opp i nostalgiske Oliver Twist-klær og plassert på en idyllisk plass og gitt ordre om å se søt og fotogen ut.....
Lille w er ikke spesielt god til å motta ordre - ei heller i dag. Jeg er nå derfor den stolte eier av 100 bilder av bakhoder, røde neser, halve ansikter og av små uklare skikkelser i fullt firsprang i motsatt retning av den jeg så inderlig ønsket. Vi får prøve på ny frisk igjen i dag:) 



I dag skinner solen over Oslo og jeg kan ikke komme meg fort nok ut, men først skal det bakes lussekatter slik at vi har noe å kose oss med når vi kommer inn igjen:)

Ha en fin søndag

3 kommentarer:

  1. Oioi, det var mange planer en "tidlig" søndags morgen:) Takk for en glitrende kveld igår! Det gjør litt vondt i danseføttene idag, men ellers er formen helt fantastisk. Kos dere med fotoshoot og bakst!

    Stor klem :o)

    SvarSlett
  2. Nydelige lille W:-)
    Med en slik modell kan ikke bildene bli annet enn fortryllende*s*

    Ha en fin førjulstid Anita,- jeg gleder meg så til å treffe prinsessen på søndag...teller dager:-)
    Fikk en mms, og er alt forelsket!

    klem Anki

    SvarSlett
  3. Han er jo bare like skjønn som alltid. Gleder meg til å se dere 2 Juledag. Klem tante

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)