fredag 12. februar 2010

..

Hjelpe meg - jeg lider av fullstendig bloggtørke! Jeg tuller ikke, jeg kommer ikke på en døyt å skrive om:) Samtidig får jeg nesten litt dårlig samvittighet, for jeg ser jo på telleren min at folk er innom og kikker...og her er jo intet nytt *stresse bittelitt*.


Jeg begynte så smått å blogge i oktober. Jeg skrev litt om interiør og litt om andre ting som gjorde meg glad, og moret meg med å ønske alle de 0 leserne mine en fin dag. Etter en liten stund begynte allikevel telleren min å gjøre små morsomme hopp. Plutselig hadde jeg hatt hele 10 besøk på en kveld og jeg følte meg stolt og yr. Noen leste faktisk det jeg skrev! Etter dette store gjennombruddet (de 10 leserne altså:) har telleren gjort stadig større hopp, og i kveld runder den 10.000 besøk. Det er selvfølgelig ikke mye for de etablerte interiørbloggerne med vakre store hus, men for en nybegynner som bor i et kott i Oslo føles det stort:)
Noen ganger lurer jeg litt på hvem dere er, dere som titter innom og leser. Kanskje det er like greit å ikke vite. Hadde jeg for eksempel visst at Kari fra Toten leste denne teksten som så til de grader bærer preg av bloggtørke, hadde jeg følt et sterkt behov for å si unnskyld for å misbruke tiden hennes en fredag kveld. Siden jeg ikke vet hvem de fleste av dere er, kommer jeg derimot ubarmhjertlig til å trykke på "Publiser innlegg" om ikke mange sekunder, og la dere lese denne suppen:) Men aller først vil jeg si tusen takk for at dere stikker innom. Det gjør meg glad! Og forhåpentligvis tørken kort...I hope:)


Bildene er tatt av Morten Holtum. Jeg elsker stemningen og detaljene!

Nyt fredagskvelden og lad ordentlig opp til tidens hjerter-, blomster-, kaffe på sengen- og bolle-fest på søndag:)

Stor klem

10 kommentarer:

  1. Selv om du sier du har bloggtørke, fant jeg det likevel artig å lese innlegget ditt på en fredagskveld! Du inspirerer meg i alle fall:)
    Ha en fortreffelig kveld:)

    SvarSlett
  2. Stå på! :) Trur det er heilt vanleg å slite litt innimellom, for så å kome sterkt tilbake!

    Ha ei fin helg!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  3. Jeg er sikker på at du kommer sterkt tilbake! Du har en veldig flott blogg, inspirerende og stemmningsfull.

    Ønsker deg en super duper helg:-)

    SvarSlett
  4. Inspirationen kommer när du minst anar, tro mig, jag har torka emellan varven ;-) Vackra bilder! Grattis till dina 10 000!

    kram Mia

    SvarSlett
  5. Jeg synes jo dette innlegget også var nydelig jeg. Alle sliter vi litt med inspirasjon i blant, men du er på en dårlig dag likevel inspirerende og sjarmerende;) Og bare for å gjøre prestasjonsangsten pittelitt større *hihi* , så er du faktisk en av mine absolutte favorittbloggere! Ha en herlig helg, min venn! Klem Heidi

    SvarSlett
  6. Jaja, det er vel noe alle bloggere sliter med innimellom. Jeg synes iallefall det alltid er koselig å besøke bloggen din.. :-)
    Cathrine

    SvarSlett
  7. Jeg synes du har en super blogg, med eller uten bloggtørke. Kan jo ikke finne opp "kruttet" hver dag heller... ingen som forventer det!

    SvarSlett
  8. Om du lider av blogggtørke har du ihvertfall en kjempefin blogg selv når du ikke selv føler du er inspirert! Liker bloggen din veldig godt ;) Greit å ta seg litt pause også, ikke lett å alltid ha noe på hjertet. Ha en super lørdagskveld! Klem fra K

    SvarSlett
  9. Hei! Jeg har nettopp funnet bloggen din, og liker det jeg ser :) jeg kommer nok til å bli en av de som får telleren din til å fortsette å tikke oppover :) Veldig fine bilder du viser!
    Ha en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  10. Hei! Takk for hyggelig hilsen:)

    Ha en riktig fin dag i morgen!!!

    Klem
    Anette:)

    p.s. så nydelig blogg du har! Super-inspirerende bilder i dagens innlegg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)