lørdag 6. februar 2010

Litt vår..

.. på kjøkkenet gir litt vår i hjertet.


Jeg elsker den lyse turkise fargen som går igjen i både interiør og klær denne våren. Og det skal ikke store fargeklatten til før kjøkkenet er klart for å ta i mot en ny årstid.


Du vet forøvrig at du er (interiør)blogger når du ikke bare har hjemmestrikkede kluter og vaskemidler på et sølvfat på kjøkkenet, men du tar i tillegg bilde av det hele og publiserer det på internett...


Helt frisk? Njaa!? Myyye mulig at det ikke hadde vært så dumt å søke litt hjelp..

Nyt lørdagen:)

4 kommentarer:

  1. Hihi, ja, så är det ju! :-) Finfina bilder!

    kram Mia

    SvarSlett
  2. Hi hi - kjenner meg igjen i det du beskriver her :-) Lys turkis er forresten min favoritt interiørfarge sammen med turkis. Love it!
    Ha en fin helg.
    Klem fra MiaNostalgia

    SvarSlett
  3. Hehe, ja blir man ikke en smule rar av å være så interiørinteressert - og i tillegg ha en blogg? Nyyydelig med denne fargen i interiøet. Skikkelig vårlig stemning rett og slett:) Nyt lørdagskvelden.

    SvarSlett
  4. Koselige og stemningsfulle bilder du viser! Herlige farger:)
    Ja, vi er vel litt rare alle sammen her i blogglandia:)
    Har skjedd at jeg har blitt litt flau når vi har hatt besøk og noen har kommet med kommentaren: "Ja, det leste jeg i bloggen...":)
    Iallfall dersom det gjelder en liten detalj, som i bunn og grunn ikke er interessant for andre enn oss selv:)

    (Har hatt time hos jordmor jeg, der det første hun sa var: "Leste i bloggen at du var på sykehuset, hva skjedde??"):)

    Og jeg mente altså ikke at vaskemiddel og kluter er uinteressant:) Hihi:)
    Nei, nå må jeg avsluute før jeg roter de helt til her:)

    Ha en strålende kveld!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)