lørdag 20. februar 2010

Lørdagsmys

Jeg elsker late lørdags morgener. Altså har jeg det godt akkurat nå! Det er OL på skjermen, yndlings-te i koppen, nytt Costume i fanget, bena opp i sofakroken, og nybakte rundstykker med syltetøy sirlig plassert ved siden av. I kveld er det kjærestetid på tapetet, med barnevakt, Avatar i 3D (jeg vet, vi henger litt etter), og restaurantbesøk for 2. Hurra!
Nå er det straks baketid. Verdens beste og syndigste sjokoladekake står på menyen. Tenkte jeg skulle legge ut oppskrift på den i morgen. Nu skal det bakes:)

Ha en herlig lørdag!

3 kommentarer:

  1. Ja, det er herlig med helg!
    Ha en fin kveld med film og restaurantbesøk!
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Mmmm hørtes helt perfekt ut!
    Herlige stemningsbilder....

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Høres ut som en deilig lørdag, og bildene dine er veldig fine.
    Klem fra MiaNostalgia

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)