mandag 8. februar 2010

Trøstepastell

Da er nok en budrunde tapt gitt. Galskapen rår i boligmarkedet i Oslo for tiden, og alle leilighetene vi har sett på har gått mellom 400.000 og 500.000 over takst. Jeg er litt ekstra lei meg for at denne siste leiligheten glapp - den hadde jeg fryktelig lyst på. Jeg trenger med andre ord trøstepasteller.


Bordet over synes jeg er et glitrende eksempel på en skikkelig trøstepastell. Man er rett og slett pent nødt til å føle seg litt bedre når man ser det:) Bildene under gir samme effekt. Jeg får lyst til å sette på radioen, slenge meg ned på en av kjøkkenstolene, og drikke en kopp te av en av pastellkoppene mens solen skinner meg i ansiktet.

De ultimate trøstepastellene må dog være..


.. SMEG kjøleskap i sukkertøyfarger!!! Yum yum! Dette er kanskje dagen jeg bør tusle hjem til M og foreslå et slikt. Jeg var tross alt veldig fornuftig og trakk meg ut av budrunden før den gikk helt bananas,... og M synes litt synd på meg. Dumdidum *Nynne litt på 'Aldri så galt at det ikke er godt for noe'* .. :)


Ha en fin mandag i solen!

4 kommentarer:

  1. Så utrolig kjipt!!!
    Men knallfine trøstebilder i det minste!
    Ha en videre fin dag!!

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  2. Trasig... Men det er vel berre slik det er for tida? Forstår godt din higen etter pastellar! Vakre ting du viser!

    Ha ein fin måndagskveld!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  3. Æsj, så kjedelig:(
    (Selv om selgerne av leiligheten sannsynligvis har en fantastisk dag... Uten at det hjelper deg noe særlig da:))
    Nydelige trøstebilder var det iallfall!
    Spring ut og kjøp deg et sukkersøtt kjøleskap du! Fordi du fortjener det:)

    Og til slutt vinner dere en budrunde!! Og da er du nok overlykkelig over at det ble akkurat den!:)

    SvarSlett
  4. Så kjedelig! Jeg hadde også flyttet dere inn i den fine leiligheten. Men du skal se at det plutselig dukker opp en som er enda finere!

    Kjenner at det er på tide med litt Anitapåfyll snart, sees vi på lørdag?:)

    Kos og klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)