mandag 1. februar 2010

Tålmodighet

Vi var på visning i går! På leiligheten jeg viste for et par innlegg siden... Og la meg si det slik, det blir nok ikke den!
Leiligheten var fantastisk! Bygården var pudder-rosa og skinnende nyoppusset, rommene store og vakre, takhøyden enorm, kjøkkenet var like fint som i annonsen, og det var Lexington håndklær og Lexington sengetøy og Vipp-bøtter så langt øye kunne rekke. Det var det postitive!
Det negative var de rundt 148 andre menneskene som sto klint inntil hverandre og beundret akkurat de samme takrosettene, og som lot hendene stryke over den kjøkkenbenken jeg i mitt lille hode hadde fantasert om at ville bli min...
..den blir nok aldri det. Budgivningen startet 100.000 over takst allerede før første visning, og galskapen er i full gang:) Sooo long fine leilighet!! 


Heldigvis hadde vi ikke bare en drømmeleilighet å se på denne uken, men to. Leiligheten på St.Hanshaugen er derfor glemt (helt sant) og alle møblene våre er isteden "flyttet" inn i denne nydelige klassiske leiligheten på Torshov (jeg har en tendens til å innrede alle leiligheter jeg liker både i hodet og på papir - M ler stadig når han finner prospekt der jeg sirlig har tegnet inn alle møblene våre og plassert ut litt blomster osv:)
Jeg elsker det originale tregulvet, den halvåpne løsningen mellom kjøkken og stue, peisen, kjøkkenet, badet, de klassiske vinduene og at leiligheten er så barnevennlig. Den har stor lekeplass inne i gården, parker på alle kanter, og barnehage og skole rett over veien. Den er så fiiiin! Jeg har helt vondt i magen fordi jeg er så spent før visning på torsdag. Denne vil vi ha!!

Jeg lar meg som vanlig rive med (ingen som kjenner meg vil bli det minste overrasket:)

I overkant spennende å være på leilighetsjakt altså!

Ha en fin kveld:)

7 kommentarer:

  1. HAHA:D Kjenner meg igjen med det å putte møblene inn i leiligheten så fort man har sett seg ut en ny en;)

    Gjorde akkurat det samme og ble litt skuffa noen ganger, men så fikk vi kjøpt til slutt;)

    Lykke til:D Blir gøy å se hva det blir til slutt:D

    Silje

    SvarSlett
  2. Så spennende- kjipt når det kommer alt for mange når man virkelig vil ha noe.. Jeg er spent på deres vegne jeg.
    Lykke lykke til på neste visning, håper bare dere kommer hihi.
    Natti natt.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så spennnede!! Den så veldig fin ut, er det i en av de klassiske gårdene? Uansett, da glemmer jeg leiligheten på Bislett og heier istedet på denne:)

    Kos og klem:)

    SvarSlett
  4. Hei.

    Flotte leiligheter ja!

    Dette var en utrolig fin blogg!!
    Fine bilder og mye inspirasjon. Likte forresten veldig godt bilde "Every day i love you".
    Må kanskje starte opp med maling igjen (ikke så lett å få tid til så mange hobbyer med en en baby og en jente på 2 i hus..)

    Jeg legger deg til i blogglisten min, slik at jeg kan følge med deg videre:)

    Lykke til med nytt bosted - Kjempespennende.

    Ønsker deg en fiiin tirsdag!
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjenner meg igjen i det du beskriver :-) Lykke lykke til med visningen på torsdag.
    PS. Hvis jeg har glemt å fortelle deg det, så har jeg altså lagt deg til på blogglisten min. Håper det er greit.

    SvarSlett
  6. Flotte vinduer. Håper det blir denne. Ikke langt fra E.C. vet du. Det er bra, for jeg kommer til å være mye i området framover og det er hyggelig å treffe deg og dine. Klem fra tante

    SvarSlett
  7. Så synd at drømmeleiligheten ikke ble deres:( den hørtes jo flott ut, så kanskje ikke så rart at dere var de eneste på visning:)
    Krysser fingrene for at dere finner den perfekte leilighet snart!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)