mandag 26. april 2010

Vakker 1-roms

Jeg har sett disse bildene fra den siste utgaven av Sköna Hem dukke opp både her og der i det siste, men jeg liker de så godt at jeg synes de fortjener å bli vist frem også her.

Bildene viser den fantastiske lille 1-romsleiligheten til Ylva Martelius, som brukte sin favorittserie 'Sex and the city' som inspirasjon da hun innredet leiligheten sin til glamorøs perfeksjon. Hadde jeg vært singel skulle jeg gjerne bodd akkurat her:






Foto: Sköna Hem

Ha en nydelig mandag

1 kommentar:

  1. ..Herlig inspirasjon på en ellers grå mandag
    Nydelig bilder.

    Har akkurat oppdaget den skjønne bloggen din, så nå har du fått deg en ny følger:)

    Nydelige bilder og super skjønn stemning hos deg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)