mandag 4. april 2011

Påske

Sånn, da var faktisk årets påske feiret! Godt med ting som er gjort:)


Det er i grunn ytterst sjelden jeg er tidlig ute til noe som helst, og årets påske skulle etter planen feires .. i påsken. Men da vi kom opp på fjellet fredag formiddag til strålende sol, 9 grader og noen små snøklatter her og der, innså vi fort at her kom det ikke til å ligge et eneste snøfnugg igjen i påsken. Så dag tok vi påsken denne helgen isteden..:)


Stikkord for vår noe impulsive påskefeiring: Lange skiturer hver dag etterfulgt av en kald øl i solen, fregner på nesen, middag på terrassen, hjemmelagde påskeegg, hjemmelagde sølekaker, klissvåt men glad Lille w, glade foreldre, og en skikkelig dårlig bok som jeg koste meg med likevel fordi det er så lenge siden jeg har sittet i solen og og nytt luksusen det er å ikke gjøre noe annet enn å lese en bok.


 En påske bedre enn noen synes jeg..:)


Så nå kan bare den ordentlige påsken komme og være så varm den bare vil. Helst supervarm spør du meg. Jeg gleder meg til terrassepåske, kinopåske, vennepåske, lekeplasspåske, puslepåske og litt oppussingspåske. Men fregnene på nesen min gir tydelige tegn på at årets hyttepåske ikke var så verst den heller:)

Ha en fin uke!

8 kommentarer:

  1. Åååå, idyllisk! Nei, så ble jeg misunnelig! Det så herlig ut :)

    SvarSlett
  2. :) Herleg! Veit kva du meiner, pappa sa alltid at ingen gjekk på fjellet her i finevèret før påske, men alle skulle opp i dårleg vèr, berre for at det var påske :) Skjønne bilder, fekk skikkeleg høgtidsstemning av dei og beskrivelsen din! Håper du og dine får det alternativt fint om nokre veker!

    klem,
    E

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder.
    Legger meg til som følger.

    SvarSlett
  4. Åh- så herlig det hørtes og så ut. Herlige bilder og beskrivelse. Finere enn det kan vel ikke en "ekte" påske bli... :-) Fin uke til deg.

    SvarSlett
  5. Ja...det er godt med alt som er gjort:)
    klemklem

    SvarSlett
  6. Herlig innlegg!
    Lur idé å feire "påsken" på fjellet mens det faktisk er vinter der.
    En påskeferie etter min smak også ;)

    Nydelig blogg du har. Vært leser lenge, men dårlig med kommentering. Inntil nå!

    God dag til deg :)

    Hilsen Guro

    SvarSlett
  7. Så nydelige bilder:) Ser ut som dere har hatt det fint:)

    Ønsker deg en flott tirsdag:)

    SvarSlett
  8. Hørtes utrolig deilig ut med påske nå ღ og ja, hvorfor ikke nyte dagene når været er på sitt beste, har helt sikkert gjort det samme selv, hihi… Og høres ut som mange herlig gjøremål – den med den lange turen og en kald pils etter fristet sterkt :) – samme med en god bok å nyte solen ღ dette er virkelig lykke …

    Herlige og inspirerende terrasser og uteplasser du viser i innlegget under her, skal ta en litt nærmere til her nå :) Ønsker deg en superfin helg, kos deg masse… Stor klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)