lørdag 9. april 2011

Terrassemøbler i boks

Hurra, da er grublingen over og møblene til terrassen bestilt. Jeg endte til slutt opp med modulgruppen 'Nice' fra Home & Cottage og kunne ikke vært mer fornøyd med kjøpet. Jeg elsker at kunstrottingen ser ekte ut, og at den har ordentlig lounge-preg over seg. Gleder meg til å fylle den med puter og pledd og ikke minst til å sitte midt blant dem med et glass kald hvitvin. Møblene blir kjørt hit i starten av mai og jeg gleder meg som om det skulle vært julaften:)


I ren iver over å ha kjøpt møbler og fordi denne lørdagen i april overrasket med mange mange herlige varmegrader og knallblå himmel, bestemte jeg meg resolutt for å starte med oppussingen av terrassen vår. Etter noen timer hadde jeg blant annet hamret og sagd ned hele det gamle rekkverket til venstre på bildet under.


One down - og titusen ting igjen før vi snakker loungestemning. Terrassen skal pusses ned og males, det nye gjerdet skal males, og et nytt rekkverk skal opp bak der sofaen skal stå - aner bare ikke hva slags enda. En terrassebeslutning om dagen får holde:)



Og mens mor gikk løs på rekkverket med hammer og et stort glis, koste verdens fineste seg i den lille sandkassen sin. Den er mildest talt grønn! Men når den får han til å sitte og kose seg mens mor får løpt rundt med verktøykassen kan den være så grønn den bare vil:)


Nå kommer M hjem fra jobb. Hurra! Og som vanlig ser det litt annerledes ut her enn da han forsvant ut av huset for noen timer siden. Hvorfor sitte stille når man kan være dansende mus på bordet isteden..:)

Nyt helgen videre!

4 kommentarer:

  1. Sååå fin !! Jeg har lyst på lik rotting, men som spisegruppe ;) Flott blogg du har og et nydelig hjem ! Jeg følger deg videre :)

    SvarSlett
  2. det kommer til å bli super fint!! utrolig fn den sittegruppa!!

    enig med deg i dansende mus:) er stadig en dansende mus jeg:) hihihi...
    klem til deg

    SvarSlett
  3. Lekkert! Så nydelege dei møblane var! og dette med uteområde tar tid! (I know...) Blir nok kjempefint til slutt!

    Ha ei flott veke, dansande på bordet!

    Klem E

    SvarSlett
  4. Ååh det kommer til å bli kjempefint. På skjärtorsdag drar vi til Kavarö og skal åpne loungen. I sommer blir det mye Bossanova der.
    - Håper vi ses snart!
    Marte

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)