fredag 2. mars 2012

Elie

Bare suser innom med drømmende blikk etter å ha dultet borti disse backstage bildene fra Elie Saabs siste visning (som forøvrig kan ses Her (anbefales!)).


Jeg er villig til å bli kriminell..


.. for hver eneste en av disse kjolene!


Jeg trenger et bryllup..

..og en million!

På tirsdag går jeg forøvrig ut i permisjon. Da skal du se det kanskje blir litt blogging igjen også.
Barnerommet står iallefall ferdig og jeg går tur der inne hver kveld og gleder meg til det er noen som bor der.

Så hurra for det nye rommet og for den lille viltre babyen som holder mamma oppe hver natt. Og for permisjonstart. Og for vår!
Ah, det er lett å være litt høy på livet når solen skinner inn gjennom vinduet på en herlig vårvarm fredag!

Håper solen skinner på deg også i dag!

7 kommentarer:

  1. *Sukk* Jeg vil gifte meg igjen-med en mangemillionær!♥ Jeg mener kjærlighet, hva er det liksom???? I en av disse kjolene kan jeg jeg late som jeg elsker noen og enhver...

    Nesten...;)
    God helg og god permisjonsstart!
    Klem

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Fantastisk fine kjoler, Elie Saab skuffer aldri! Tenk å hatt et slik kunstverk i klesskapet...
    Jeg er også i permisjon, å kunne tralle med minsten i solskinnet på en vårlig fredag er deeeilig!
    Nyt tiden, og lad opp batteriene;-) Som du vet fra før, er det en fantastisk kjekk tid i vente!

    Gleder meg til å se bilder fra babyrommet,
    Jeg holder også på med babyrommet, til lillebroren her i huset, kjempe kjekt!

    Tvitvi!

    Klem, Julie

    SvarSlett
  4. Nyydelige kjoler!

    Permisjon høyres herlig ut! :)

    Håper du får ei fin helg!
    Klem helene

    SvarSlett
  5. FOR noen FaNtAsTiSkE kjoler!!!! helt satt ut jeg altså...kunne tatt med meg rubbel og bit;) Til lykke med nært forestående fødsel; kos deg i permisjonen! Har selv en liten gutt på 15 mnd, så jeg vet hvor herlig det er å være hjemme på denne tiden av året! Ha en flott dag!

    SvarSlett
  6. Nydeleg! Verd litt kriminalitet dei der vel? ;) Men konsentrer deg først og fremst om å bli mamma igjen! Lykke til i vekene som kjem!

    god helg,

    klem,
    e

    SvarSlett
  7. ooohhhh lekre kjoler og ikke minst farger, to die for

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)