søndag 12. april 2015

Polaroid

Suser bare innom denne fine solrike søndagsmorgenen som er starten på det som ser ut til å bli en helt herlig vårdag, for å si hei. Må si det fort, for man kan ikke sitte inne på en dag som denne. Denne melkehvite skrotten trenger sol. Og det skal den få i dag. Hurra!

Det er i grunn svært lite som gjør meg så glad som sol. Og kanskje spesielt vårsolen. Når jeg retter ansiktet mot solen etter en lang og mørk vinter er det akkurat som om det er noe som skjer inni meg. Som om en eller annen boks åpner og og at det som er inni sprer gode følelser gjenom hele kroppen. Så jeg lukker øynene, trekker pusten godt ned i magen og bare flyter med. Som jeg elsker den følelsen.


Jeg elsker gjengen på bildene over og under mer enn sol. Og det sier ikke lite. Så jeg prøver å forevige medlemmene av den så ofte jeg kan. Og fordi det er så godt å påminnes små glade hverdagsøyeblikk, har jeg fremkalt en liten haug med polaroid-bilder fylt med små gleder og hengt de opp i gangen rett ved utgangsdøren. Jeg kan ikke beskrive følelsen jeg får når jeg kikker på de bedre enn at jeg føler meg underlig rik.


Nå venter solen. Og gjengen. Ha en herlig søndag du som stikker innom:)

------------------

Liten update: Det regner og hagler. Og jeg er iiiiskald etter å ha vært ute en liten halvtime :D
Ørliten setback bare, jeg gir ikke opp.

1 kommentar:

  1. Hehe, vårværet kan man bli litt lurt av :)
    Våknet til strålende sol, satt på en vaskemaskin, skulle lufttørke - så kom regnet:(

    Jeg er som deg -elsker vårsolen, den gjør virkelig noe med hele meg:)

    Og jeg elsker familien min, og jeg har et sånt kamera - hvorfor bruker vi det ikke mer!! ?? MÅ det nå:)

    Ha en fin fin ny uke:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)